fredag 11. mai 2012

Skuldrene oppunder øra, og dårlig samvitighet

Akkurat nå er det slik det kjennes, pluss dårlig samvitighet ovenfor hun som skulle/skal kjøre meg oppover, hvis været er bra nok og hun tør.Jeg har plan B klar og vil kreve et svar i løpet av søndagen.
I går måtte jeg bruke en gammel metode for å få gjort noe i heimen. 15minutters alarmmetoden som gikk hvert 15 minutt, dette for å prøve og unngå å gå rett i "rommet". Jeg klarte det en stund, men så forsvant noen timer, men det er jo ikke noe nytt.
Det som er nytt er at jeg oppdager det, og prøver å gjøre noe med det.
Jeg bruker alarmmetoden når jeg har time hos psykologen, men nå har jeg jo ikke snakket med henne på lang tid, så da har det på en måte gått litt i glemmeboka.
Uansett fikk jeg rydda litt i leiligheten.
Det med dårlig samvitighet er noe rare greier, hvorfor i all verden får vi det? Jeg er utrolig dyktig på og legge skylden på meg selv uansett hva folk gjør eller har gjort mot meg
At psykologen er sykemeldt er helt sikkert fordi jeg er en vanskelig pasient og ha med å gjøre og til tider sikkert en pain in the ass.
Hvis noen sårer meg eller bryter løfter så finner jeg på undskyldninger for de, og det går ofte på meg selv. Hvis,om,atte,dersom,atte jeg hadde gjort slik eller slik ville ikke som har hendt meg dette ha skjedd.
Jeg vet jo med fornuften at det er ikke slik, men ofte så forsvinner fornuften når det indre kaoset tar over.
Jeg tror nok at 15 minuttersmetoden må brukes i dag også

1 kommentar:

  1. Ja, vi er altfor flinke til å legge skylden på oss selv, nesten uansett hva det gjelder..og vi står og fysisk SER at noen gjør noe, så kan vi glatt ta på oss skyld...gawd.
    Håper dagen din har gått bra :)

    SvarSlett