lørdag 26. mai 2012

Ok jeg prøvde og lime inn det jeg hadde skrevet de siste dagene, men de fikk jeg ikke til. Akkurat nå sitter jeg på Brimi fjellstue og drikker kaffe.
Jeg har det bra og koser meg i fjellheimen.



Netttilgang er det dårlig med på setra, så blir ikke så ofte oppdateringer fra denne kanten. Jeg skal prøve og få gjort det en gang i uka sånn ca.
Jeg merker at jeg er roligere og at det er stillere på innsiden, og det er godt.
For første gang på mange år så går jeg turer uten og stenge verden ute med musikk.Jeg tror ikke jeg har hatt på meg høretelefonene en gang siden jeg kom opp til setra på tirsdag.
Noen rideturer har det også blitt, den første var litt spesiell siden hesten var på et helt nytt sted, han har vel aldri hatt så bra skritt som han hadde den dagen.
I går tok vi en lten ridetur opp i fjellet og han gikk som bare det. Det er nok rart for hesten og stå alene, men ser ut som også han har falt til ro.
På torsdagen syklet jeg en tur til Randsverk, det var lengre enn jeg trodde, og jeg gjorde turen lengre ved og sykle feil, men batteriet på sykkelen holdt med et lite nødskrik.
Jeg kommer nok ikke til og sykle ned til bygda, for det første er det lengre enn jeg trodde dit, og kjedelig hvis batteriet går tomt midt i de bratteste bakkene.
Ellers så er det rart og se hvor fort snøen smelter, en ser det nesten fra time til time.
Jeg får avslutte nå og prøve og finne ut hvordan jeg limer inn fra word en annen gang, denne gangen gikk det ikke, og det er for fint vær til og sitte inne og holde på med data.

2 kommentarer:

  1. Så herlig å høre fra deg her igjen. Skjønner at du trives i slike omgivelser. Bildene er jo helt herlige. :)

    SvarSlett
  2. Aiai, full vinter ennå jo..gash..glad for at den er over her, for å si det sånn. Men er man på fjellet, så er det jo gjerne snø til langt utpå året. Bra at du endelig har fått kommet deg avgårde, og at du koser deg hvertfall :)

    SvarSlett