søndag 13. mai 2012

Samme handling men med en annen hensikt

Jeg driver og rydder og vasker slik at leiligheten skal være ren og ryddig til jeg kommer tilbake.
Det slo meg at det er akkurat det jeg pleide og gjøre før jeg prøvde og ta livet mitt. Det er litt merkelig å kjenne på det, i fjor ryddet jeg og vasket før jeg skulle dø, slik at det ikke skullle være noe rot i leiligheten til de som måtte rydde etter meg.
Nå vasker jeg og rydder fordi det er greit og komme tilbake til en ryddig leilighet, så ja samme handling men med en annen hensikt.
Forhåpentligvis så drar jeg i morgen en gang, det får jeg vite litt senere i dag, men først litt mer vasking og rydding.

1 kommentar:

  1. Krysser fingrene for at du får kommet deg avgårde, nå har du jo ventet lenge på dette :)
    God tur i tilfelle :)

    SvarSlett