søndag 10. mars 2013

Fall fra hesten og knekte ribbein

I dag skvatt hestene såpass mye på tur at begge rytterne datt av hesten, for meg så ble det et knekt ribbein.
Det er vondt og smerter som trigger gamle ting.
Nå vet jeg jo at det og ha hest kan medføre fall og skader, men det er allikevel verdt det, selv om jeg nå ikke få ridd på 2-4 uker.
Jeg kan forhåpentligvis få stelt og børstet han, og bygge bånd på den måten, foreløbig så gjør det såpass vondt at bare det å gå på leie-tur er uaktuelt hvertfall den første uka.
Det er merkelig hvor forskjellig en blir behandlet av leger når det er såkalt uforskyldt skade kontra selvskading.
Nå skal jeg prøve å slappe av litt før jeg lager meg middag.

5 kommentarer:

  1. Snakk om uflaks.
    Ønsker deg god bedring:)

    SvarSlett
  2. Uff da. God bedring til deg -

    SvarSlett
  3. Sånt skjer med hest, men takk begge 2

    SvarSlett
  4. Det gjør vondt å brekke og briste ribbein, så du får holde deg mest mulig i ro. God bedring.

    SvarSlett
  5. Jeg kan være enig i at det gjør vondt, har ikke store planer om fysiske utskeielser de nærmeste dagene

    SvarSlett