fredag 8. mars 2013

Indre kaos

Akkurat nå er det totalt kaos på innsiden, og det har det vært siden jeg fikk vite datoen for når saken min skal opp i utvalget.
Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette, skal jeg bruke anbefalt dose av medisinene? Hvis jeg gjør det så blir det også kaos.hvertfall før jeg tar de
I dag har jeg valgt medisin, ikke fordi jeg har lyst til å ta den, men fordi jeg har lyst til å klare å gjennomføre ridetimen med en ukjent  instruktør
Uten medisinen hadde jeg fortsatt ligget i fosterstillign godt gjemt under dyna, i håp om at marerittene forsvant, men de forsvinner ikke, men med medisiner blir de litt mer tålbare og og jeg tør kanskje å møte verden dog med skjelvende bein og følelsene omtrent på utsiden av kroppen.
Jeg skal ta opp dette med psykologen, eller riktigere sagt levere et brev og be om råd, for å gå å være redd for telefonen i tillegg det tror jeg ikke at jeg tåler nå.

5 kommentarer:

  1. Leser, har ikke ord, sender varme tanker -

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ikke bestandig man har ord og det er helt OK.
      Det er bedre å si det enn å komme med meningsløse ord en ikke mener

      Slett
  2. Kan sikkert være lurt å rådføre seg, så får du prøve å ta det derifra.

    SvarSlett