lørdag 9. mars 2013

Lørdag

Lørdag formiddag, jeg har allerede vært ute på en liten ridetur, denne gangen alene.
Vi må jo begynne å trene litt på det også, siden vi skal på fjellet til sommeren.
Det var noen utfordringer for både meg og hesten, men vi taklet det.
Snart skal jeg ut på noe jeg vanligvis synes er artig, men i dag gruer jeg meg.
Grunnen til det er at det vil være et annet menneske der som jeg overhodet ikke har lyst til å møte, men det er heldigvis utendørs og jeg kan trekke meg unna.
Jeg vet ikke hvordan reaksjonen vil bli i etterkant, den kan bli heftig, men noen ganger så må man sette andre foran seg selv.

3 kommentarer:

  1. Flott at du har vært ute med hesten allerede. :)

    Jeg håper du klarer å skjerme deg nok mot den du ikke vil treffe. Det er lov å ta hensyn til seg selv også. Lykke til. :)

    SvarSlett
  2. Det høres godt ut. Å ta en ridetur. Jeg har aldri ridd på en hest. Det vil si: jeg har sittet på en ponny, men det er vel ikke helt samme følelsen. Men jeg ser for meg at jeg kunne like å ri.

    Av og til har vi behov for å trekke oss unna. Vi har behov for å beskytte oss. Jeg tenker at vi skal beskytte det. Beskytte oss. Gode tanker til deg!

    SvarSlett
  3. Takk for kommentar og ja det er godt med rideturer både for sjel og kropp.
    Dessverre så falt jeg av hesten på søndag og knakk et ribbein, så for øyeblikket har jeg rideforbud

    SvarSlett