søndag 24. mars 2013

Holde seg fast

Jeg prøver å holde meg fast, lett er det ikke.
Jeg er dessverre så utrolig hudløs og tåler svært lite, det betyr jo at jeg isolerer meg og unngår mennesker så godt det lar seg gjøre.
Det føles ut som det igjen klumper seg,så da får jeg prøve å se på det positive.
  • Ribbeina begynner å gro, jeg er over de dagene hvor smertene bare økte på
  • Jeg har skrevet kontrakt og betalt depositumet for stedet jeg skal leie i sommer
Det var vel det som var positivt, men det er vel ikke så ille det 2 ting er bedre enn ingenting.
Jeg skulle ønske det var lettere å være positiv, men røde dager er ikke de dagene hvor jeg klarer å være som mest positiv.
Jeg har begynt å sette meg 3 mål for dagen, hvor det ene målet skal være en en ting som gir glede.
I dag skal jeg prøve meg på å gå en liten tur med hesten, jeg må nok pent gå på beina, og ri er hvertfall uaktuelt i en uke til.
Det har gjort vondt å gå også, så turen i dag blir kun en liten mini-tur, men alt er bedre enn ikke noe.

2 kommentarer:

  1. Jeg håper turen går/gikk bra. :)

    Røde dager er bare noe tull?

    Sender deg noen gode klemmer via nettet. :)

    SvarSlett
  2. Røde dager kan være vanskelig, så jeg ser den. Jeg håper likevel at du kommer deg velberget gjennom dem, og fylle dem med ting som gir deg litt glede.

    SvarSlett