fredag 4. oktober 2013

Aktiv behandling

Det er så anderledes behandling og så vanskelig å beskrive, men uansett så har jeg tro på dette.
I går var det en litt tøff time, men den ble avsluttet veldig bra, jeg gikk ut fra timen med en god følelse.
Han er veldig bevisst på å bruke den roen jeg får når jeg er sammen med hesten min.
Det var når jeg skulle legge meg at tankekjøret begynte igjen, men prøvde på teknikken han har lært meg, og det gikk greiere enn vanlig.
Siden søndag har jeg vært ute og jeg har snakket med mennesker hver eneste dag.
Det er takket være hesten min at jeg kommer i kontakt med mennesker.
Hesten gjør det så mye lettere for han blir på en måte en slags buffer mellom meg og andre.
I dag skal jeg en tur på heste-butikken sammen med en annen dame fra stallen.
Bare det og bli spurt om jeg har lyst til å være med føles OK ut, spesielt siden jeg ikke har bil.
Det koster en del krefter å være ute i verden, og det sitter mye gammel slitenhet igjen i kroppen, jeg har ikke mye energi igjen etter å ha vært ute.
Det går utover noe, og det er vel leiligheten, så til uka så må jeg ta meg sammen og få tatt en raid inne.
Jeg skulle ønske at jeg fikk til alt sammen på en gang, men sånn er det ikke akkurat nå, men kanskje en dag.



2 kommentarer:

  1. BRA at du synes dette fungerer litt. Virker som at dette kan bli bra med tiden.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, jeg er veldig glad at dette fungerer, og har nå litt større håp om at livet kan bli bra.

      Slett