søndag 20. oktober 2013

Kiropraktorbehandling

Det er vel det helgen har bestått i, jeg får vel være glad for at det finnes en klinikk som er åpent 365 dager i året.
Det har blitt en kostbar helg med 3 behandlinger på 3 dager.
Helgen har stort sett blitt tilbrakt på sofaen i liggende stilling fordi jeg skulle unngå å sitte, morsomt nei.
Nå begynner hvertfall smertestillende å virke litt så får prøve å være fornøyd med det.
Jeg har ny time på tirsdag og rådet til kiropraktoren var vent litt med ridningen til jeg hadde vært hos min egen kiropraktor.
Akkurat nå har jeg ikke sjans til å komme meg opp på hesteryggen så det rådet vil bli fulgt.
Jeg synes at det er litt urettferdig at dette skulle skje nå, men sånn er det og jeg får bare leve med det.
Hesten har heldigvis fått stell og mosjon av en dame på stallen så han lider ingen nød.
Kvadrilje-oppvisningen er om en uke og jeg må bare bli bedre, for det har jeg lyst til å være med på.
Jeg tror det blir jevnlig kiropraktorbehandling framover, siden musklene slipper litt opp på skjoldet slik at jeg får akutte smerter både i rygg og nakke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar