lørdag 19. oktober 2013

Kranglete rygg

Det er ikke det jeg trenger nå, men det er det jeg har, en kranglete rygg.
Den planlagte rideturen i går ble avlyst og det blir den jeg hadde planlagt i dag også,det finnes tydeligvis bivirkninger av denne type behandling også.
Det jeg opplever med ryggen nå er visst ikke så uvanlig i følge behandleren min som jeg var hos i går
Han anbefalte meg og gå til kiropraktor så raskt som mulig.
Jeg trodde jeg skulle klare å vente til mandag, men smertene ble for store utover gårsdagen så da ble det en liten ringerunde rundt.
Heldigvis så finnes det kiropraktorer som driver med akutte ryggsmerter så jeg fikk time i går ettermiddag, og har time igjen i dag.
På mandag kan jeg ringe den gamle kiropraktoren min og satse på å få behandling hos han.
Det at dette ikke er så uvanlig kan jeg faktisk forstå, fra og gå i totalt helspenn til og ha flere timer hvor jeg har det OK så sier det seg selv at kroppen kanskje får slappet av litt.
Det skjoldet som musklene har hatt rundt feilstilte ledd løsner og da glipper det rett og slett for rygg og andre ledd.
Jeg prøver å se positivt på dette, men det er ikke lett når alle bevegelser gjør vondt, og når jeg i tillegg ikke har sjans til å ri så blir jeg litt sur på kroppen.

4 kommentarer:

  1. Gjenkjenner både kroppens reaksjoner og det å bli sur på kroppen.
    Tøft mens det står på.
    Varme tanker til deg, og en klem -

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og ja, jeg er dessverre kjempesur på kroppen, men prøver og gi den det den trenger, kiropraktor. Intensiv behandling i hele helgen hos akutt kiropraktor, takk og lov for at det er noen som holder åpen 356 dager i året

      Slett
  2. Ja, dette er gjenkjennelig, og veldig vondt når det står på som verst.

    God bedring, og en varm klem til deg Løvetann.

    SvarSlett