onsdag 29. mai 2013

Fornøyd med gårsdagen

Gårsdagen ble OK, jeg fikk klipt meg noe som trengtes når jeg bare klipper meg 1 gang i året.
I går fikk jeg også vært med en på felleskjøpet og kjøpt inn det siste jeg trenger til hesten min, beiteblokk og flis.
De jeg skal leie av i sommer ringte og lurte på når jeg kom, så nå vet jeg at jeg skal på kaffebesøk og bli "gransket".
Neida det er vel vanlig nabo-høflighet og invitere nye naboer på kaffe.
Jeg fikk også spurt om jeg måtte ri på hovedveien for å komme meg inn i skogen, og svaret var nei.
Det er i grunnen deilig å vite i og med at hesten min ikke er 100% trafikksikker på store kjøretøy.
At det flyr helikopter over hodet på han med menneske dinglende under, nei det bryr han seg ikke om.
Jeg fikk også tatt en liten ridetur i går, jeg hadde vel regna med at hesten ville være ganske stressa siden jeg ikke hadde ridd på en uke, men nei han gikk som en liten konge.
I morgen har jeg fått en til å ri han for meg slik at jeg ikke skal få så dårlig samvittighet for å la han stå så mange dager på rad.
Nå er det bare noen få dager igjen til avreise og jeg ser virkelig fram til å komme meg litt bort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar