søndag 5. mai 2013

Hva et dyr kan gjøre for mennesker med psykiske lidelser

De som leser denne bloggen har sikkert fått med seg at jeg har hest, og hva han gjør for meg er uvurderlig.
I helgen har han fått meg med ut på kurs/time.
Det er heldigvis enetimer og de koster flesk, men det gjør jaggu psykologtimer også.
Hun som holder timene holder til i Sverige, men kommer til Norge ca 1 gang i måneden.
Jeg aner ikke hvor høy utdannelse hun har i instruktørfaget, men det spiller ingen rolle, for hun klarer å lære fra seg.
Så denne helgen har jeg vært ute, sett folk, til og med pratet litt, og det hadde jeg ikke fått til uten hesten min
Hesten min får meg til å synes, selv om jeg har mest lyst til å være usynlig for andre mennesker.
Helgen har hvertfall gjort sannsynligheten for at jeg kommer meg til fjells den 31/5 er litt større enn den var før helgen

2 kommentarer:

  1. Dyr har en egen evne til å få til, det psykologen ikke gjør, er min erfaring.
    Fint å høre om din gode dag :-)
    Ønsker deg ei fin uke :-)

    SvarSlett
  2. Ja dyr har den evnen.
    Det var godt og få et friminutt. og ikke minst så var det godt å kunne skrive litt positivt.

    SvarSlett