mandag 6. mai 2013

Hvem faen tror jeg at jeg er

Hvem faen tror jeg at jeg er?
Nei det er ingen som har sagt det til meg, men det føles slik.
På fredagen motet jeg meg opp og syklet ned og leverte et brev til han som liksom er min psykolog.
Hun som tok i mot brevet skulle sørge for at han fikk det den dagen
I det brevet forklarer jeg hvordan jeg opplevde siste timen jeg hadde med han, pluss litt annet.
På slutten av brevet så ber jeg han om å ringe meg når han har lest det og tenkt over hva som står der.
Jeg skriver at jeg ønsker og vet at jeg trenger hjelp, men at jeg trenger noe annet enn bare distraksjon.
Jeg tror jeg kan veldig mye mer om distraksjon enn det han noen gang vil kunne eller trenge, akkurat det skriver jeg ikke.
Brevet leverte jeg før klokka 09:00 på fredag, at han ikke rinte meg på fredag kan jeg vel faktisk skjønne,for jeg er jo så frekk at jeg ber han tenke over hva som faktisk står der.
Jeg hadde vel trodd at han kom til å ringe meg i dag, men nei sånne pasienter de kan fint vente, for hvem faen tror hun at hun er som mener at hun trenger noe mer enn distraksjon.

1 kommentar:

  1. Egentlig burde terapeutene være takknemlige for slike tilbakemeldinger, men godt mulig sitter det for mye "gammelt" i veggene hos dem, fortsatt.
    Stå på!

    SvarSlett