fredag 17. mai 2013

Kom meg gjennom dagen

Jeg kom meg gjennom denne dagen også, og jeg er glad den er over.
Hesten ble redningen, det ble en liten ridetur og det er vel det jeg har vært ute i dag. Rideturen ble bra den selv om hestene skvatt av noen ender som holdt til i bekken. Det er ganske merkelig at så store dyr kan skvette av noe så lite, men det kan de altså, ender er hestespisende monstre som bor i bekker.
Flaggene derimot de brydde ikke hestene seg om, ei heller torden, haglebyger, regnbyger osv det er helt normalt.
Det er noen ganger jeg ikke skjønner hvorfor hester skvetter, men de er jo fluktdyr
Nå er det faktisk 14 dager til jeg er på fjellet, og jeg ser fram til å komme meg oppover.
Der kan jeg være den sære "bydama" som drar til fjells og bor alene i 3 måneder med 2 hester.
Nå er jeg ikke akkurat bydame da, jeg leier en sokkelleilighet på samme gården som hesten min står på, og er sjelden eller aldri i storbyen.

2 kommentarer:

  1. Ikke alltid enkelt med slike dager. Godt med dyr, de skiller ikke på hvilken dag det er.

    SvarSlett
    Svar
    1. Sånne dager er vonde og såre, men det er sant som du sier dyrene blåser i hvilken dag det er

      Slett