fredag 24. mai 2013

Lister

Det er vel det jeg bruker akkurat nå.
Pakkelister, for jeg har endelig klart å begynne pakkingen, litt tidlig kanskje, men greit med alt som er gjort.
Jeg har også fått ordnet med resepter både til meg og hesten.
Hesten bør få ormekur får vi drar.
De siste dagen har jeg ikke ridd, pga lite energi, men i dag tok jeg han hvertfall ut for at han skulle få gresse litt.
Det er så tydelig at han har begynt å skjønne rutinene mine. Han er vant til å få gulerot og eple hver gang han har vært på utsiden av porten.
Nå har han begynt å vente på at jeg gjør meg ferdig med å rydde vekk stellkassa osv, han vet at han alltid får.
Noen vil nok si at det er å skjemme han bort, men det gjør jeg med god samvittighet.
Hvis han skulle skade seg på tur så vet jeg nå at han vil vente på godisen sin får han går ut, det vil si at jeg får mulighet til å sjekke over eventuelle skader får han går ut til kompisene sine.
Jeg må også innrømmer at jeg synes det er koselig at han stikker hodet inn i salrommet for å sjekke hvorfor det tar såååååååå lang tid før godbitene kommer.
Her ser han med misunnelse på brødskiva til barnebarnet mitt

1 kommentar:

  1. KOS deg på tur, håper det vil gjøre deg godt :)

    SvarSlett