onsdag 20. februar 2013

Den nye psykologen.

Tja hva skal jeg si, jeg var jo negativ til hele greia, men må innrømme at jeg kanskje ble litt positivt overasket.
Han får nok noen sjanser til, så får jeg bare se det an.
Det som overasket meg mest var at han opplyste meg om mine rettigheter, og det tror jeg aldri jeg har blitt før.
Det største minuset er at han er mann, men han virket sympatisk, jeg har jo sett noen av de som jobber der, og bare utrykket og kroppsspråket på enkelte behandlere som henter pasientene sine før meg til å grøsse.
Han får noen sjanser, men jeg ga også veldig klar beskjed om at jeg er dessverre mester i å avise når jeg blir dårlig.

4 kommentarer:

  1. Godt å høre, at han opplyste om dine rettigheter. Det har jeg selv aldri opplevd.
    Ser du skriver om uttrykk og kroppsspråk, og kjenner igjen dette.

    SvarSlett
  2. Jeg ble litt overasket for dette har jeg aldri opplevd før, men faktisk veldig positivt at han gjorde det.

    SvarSlett
  3. Hvertfall en positiv start, så håper det fortsetter den veien :)

    SvarSlett