søndag 17. februar 2013

Hviledag

I dag har det vært det.
Etter og ha vært ute for å sjekke Kvikur  og møkke litt i utegangen så var det å gå inn igjen
Jeg er nå heldig da, for jeg kan sitte og se ut på jordet hvor hesten min står, og fått sett hvordan han gradvis har tilpasset seg de andre hestene.
Sofaen har vel stort sett vært min beste venn i dag, og jeg orker ikke å ha noe dårlig samvittighet for akkurat det.
Så mye jeg har gjort de siste 14 dagene så er det ikke så rart at jeg trenger en under teppet dag.
I morgen blir det første ridetur med Kvikur her hjemme, jeg gleder meg til den turen.

2 kommentarer:

  1. Godt å høre at du har noe å glede deg over i hverdagen. Jeg tror dette vil gjøre deg veldig godt :)

    SvarSlett
  2. Takk vi trenger alle og ha noen gleder i hverdagen.
    Kvikur blir nok min store glede når vi blir kjent

    SvarSlett