fredag 8. februar 2013

I tenkeboksen

Jeg har fått mail fra et av islandhest-senter, nå er bare spørsmålet skal jeg tørre.
Det og reise bort, betale for overnatting, prøve hester osv.
De har 2 hester som kan være aktuelle. Det er spesielt den ene som virker spennende. Den er selvfølgelig litt dyrere, men innenfor hva som er maks grense for hva jeg har tenkt å gi for hest.
Det jeg er redd for er at jeg skal legge så mye håp og drømmer i enda en hest som kanskje ikke går gjennom en dyrlege sjekk.
Det var en nedtur det som skjedde i går, men jeg har i iallefall lært meg å stole litt mer på egen dømmekraft og ikke minst magefølelse. Jeg ble nemlig ikke overasket når dyrlegen sa det var grå stær på det ene øyet. 
Dagen i dag har gått med til å strikke, og ikke minst ta opp x antall omganger fordi jeg hadde gjort en feil i mønsteret.

1 kommentar:

  1. Man vet ikke hva man får før man sjekker det ut. Du har jo ikke så mye å tape på å sjekke det ut hvertfall.
    Ønsker deg en fin lørdagskveld :)

    SvarSlett