lørdag 23. februar 2013

Gode stunder tas vare på som verdifulle diamanter

I dag har jeg hatt flere fine øyeblikk.
Jeg red på tur alene her hjemme for første gang på flerfoldige måneder. Det kjentes godt bare sitte der og la hesten skritte, ok så trente vi litt på stoppen hans.
I dag stoppet han 9 av 10 ganger.
Jeg hadde bestemt meg bare for å skritte, men litt trav og en liten galopp ble det, og jeg kjente smilet kom uten maske.
I ettermiddag/kveld har jeg vært hos min eldste datter, jeg hadde med middagen som vi lagde sammen.
Jeg kjenner at jeg må passe på hva jeg sier, og at hun helst ikke vil komme inn på visse temaer, og det er greit.
Dagen i dag har hatt øyeblikk som er verdt og verne om og prøve å huske når det stormer som verst
Om det blir ridetur i morgen vet jeg ikke ennå, i så fall blir det den samme runden, pga trygghet og sikkerhet både for meg og hest.
.

1 kommentar:

  1. Godt å lese at du har hatt en fin dag med fine øyeblikk, det lyser opp dagen :)

    SvarSlett