onsdag 27. februar 2013

Kriseplan

I dag var det time hos psykologen, og på hans plan sto det kriseplan.
Spørsmålet hans var hva jeg tenkte om det.
Jeg vet faktisk ikke, det høres fornuftig ut, men etter de siste erfaringene på sykehuset hvor det er fødselsdatoer som bestemmer hvor du kommer, så vet jeg ikke.
Jeg var ærlig og sa som det er, at hvis jeg kommer på en fremmed avdeling så vil jeg bare skrive meg ut og mest sannsynlig være dårligere enn når jeg kom inn.
Han er opptatt av dette fordi jeg venter svar angående oppreisning-saken og jeg ikke vet hvordan jeg vil reagere.
Jeg tror det vil være lettere å takle et nei, det var ikke så ille, enn og få oppreisning.
Jeg vet at det høres merkelig ut, men et nei vil være lettere fordi da kan jeg kanskje si til delene mine at det ikke var sånn de sier at det var.
Hvis jeg får oppreisning så må jeg forholde meg til historien min, og jeg vet ikke om jeg klarer det.

2 kommentarer:

  1. En kriseplan høres lurt ut, for selv om du ser for deg hvordan du tror du kommer til å reagere i ulike situasjoner, så vet du likevel aldri hvordan kroppen FAKTISK vil reagere. Da er det greit å ha en plan på lur hvertfall.

    SvarSlett
  2. Ja det er lurt, men det må være en plan som jeg er trygg på.

    SvarSlett