lørdag 16. februar 2013

Litt utladet, men prøver å være stolt

Etter alt jeg har gjort og ikke minst gjennomført, så føler jeg meg litt utladet akkurat nå.
Det er kanskje ikke så rart med tanke på å gå fra total isolasjon til å maile, ringe og reise til helt fremmed sted alene.
Det å stille seg litt "naken" som jeg gjorde har kostet og jeg får nok kjenne på det en stund. Jeg prøver å være stolt over hva jeg faktisk har fått til og gjort, men den sitter litt lenger inne. Det er merkelige greier, hadde en annen gjort det samme så hadde jeg vært kjempestolt på den personens vegne, men det samme gjelder visst ikke meg.
Det føles faktisk litt sånn surrealistisk, har jeg faktisk gjort alt det, og ikke minst at jeg nå sitter som hesteeier.
Nå blir det å møte verden på en litt annen måte enn jeg har gjort de siste dagene og ukene, Det blir i litt roligere tempo.
Det som ser ut til å være ganske sikkert er at jeg har tenkt og gi livet en sjanse til, og det kjennes litt skremmende.
Undres hva de neste ukene vil by på av utfordringer, jeg vet om en og det skjer allerede på onsdag, og det har ikke noe med hest å gjøre.

5 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen i det du skriver her.
    Et stort steg, og så kan man bli sittende noe matt, eller undrende tilbake kanskje.
    Tror alt renger sin tid, og for noen av oss litt lengre tid, før man kan kjenne på ting.

    Ønsker deg og hesten en fin dag!

    SvarSlett
  2. Takk, og ja noen av oss trenger litt lengre tid før en tør å kjenne på ting.
    Ønsker deg også en fin dag.

    SvarSlett
  3. Gjenkjenner dette med å kunne være stolt på andres vegne.
    Det må ta den tiden det tar, tenker jeg og heier på deg...
    Ha en fin lørdag -

    SvarSlett