torsdag 21. februar 2013

Sommeren 2013 kanskje i boks

Det ser ut som jeg har ordnet meg et sted i sommer også. Det er ikke på samme sted og ikke fullt så langt til nærmeste butikk, forhåpentligvis ikke like bratte bakker, det ligger ca 4 mil fra det stedet jeg leide i fjor
Jeg tror kanskje rideterrenget er bedre enn der jeg var i fjor, siden det ligger litt lavere og har en del skogsterreng
Prisen er litt dyrere, men med inkludert vaskemaskin, dusj og beite og strøm så er det helt greit.
Det blir spennende å se om det blir dette stedet, de virker hvertfall positive. De skal ta bilder av huset i helgen og siden det er opprinnelig en gård så er det forhåpentligvis ikke så mange naboer rett ved.
Det er riktignok en del hytter i området, men jeg vil ikke ha de rett oppå meg.

1 kommentar:

  1. Spennende, krysser fingrene for alt går i boks :D

    SvarSlett