søndag 10. februar 2013

Prøve på nytt

I morgen reiser til et av de stedene jeg sendte mail.
De har 2 hester som virker spennende.
Det som blir en utfordring er at jeg må overnatte.
Jeg må jo ikke, men tror det er lurt og bruke god tid, og ikke minst prøve hesten flere ganger.
Helgen har nå gått på sitt vis, noen timer i "rommet" har det vært, men også noen timer foran TV med strikketøyet.
Jeg driver med "gjenbruk" av garn, jeg synes det er sååååå morsomt å lære meg en oppskrift, for så og rekke opp igjen, garnet varer hvertfall litt lenger eller håndarbeidet varer litt lenger
Nå er det hvertfall riktig, og det er greit og ha noe håndarbeid i henda.

4 kommentarer:

  1. Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at du treffer den rette hesten -

    SvarSlett
  2. Takk begge 2, har sommerfugler i magen

    SvarSlett