mandag 18. februar 2013

Første rideturen på ny hest

I dag var dagen hvor Kvikur og jeg skulle ut på vår første tur her hjemme.
Jeg sitter vel og smiler fra øre til øre, turen gikk veldig bra til å være første tur på et helt nytt sted.
Noen ting er det selvfølgelig å jobbe med, men jeg tror dette går bra.
Det har vært rart og være ute i verden så mange timer som i dag, selv om jeg var alene de første timene.
Vi red på tur sammen med en annen på stallen, dette pga sikkerhet både for meg og hesten.
Det blir nok noen turer sammen med andre nå i begynnelsen, hvertfall de første ukene eller den første måneden.
Jeg tror jeg har fått en hest som er kald i hodet, han reagerte ikke på noe. Han går gått framover og er overhodet ikke lat.
Jeg må si meg meget fornøyd med den første rideturen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar