torsdag 7. februar 2013

Nedtur

Ja da har jeg fått sjekket hesten, nesten alt gikk bra, bøyeprøver osv.
Jeg valgte denne hestklinikken fordi dyrlegen som kommer  er spesialist på øyne.
Det var noe jeg reagerte på ved det ene øyet hans første gangen jeg så han.
Han har grå stær på det øyet.
Det kan gå bra, men det kan også bli dyrt, med mye bekymringer osv. I verste fall  så må han operere bort dette øyet og det koster sine tyve tusen.
Det blir dessverre ikke denne hesten, jeg føler at jeg orker ikke å gå å bekymre meg for hvordan det vil gå.

7 kommentarer:

  1. Så synd, men jeg kan forstå avgjørelsen din.
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, dette var trist. Jeg også forstår at du ikke ønsker slike bekymriner ved å overta denne hesten.
    Jeg sender deg gode tanker over nettet. :)

    SvarSlett
  3. Det var synd. Håper det byr seg en ny sjanse snart -

    SvarSlett
  4. Takk, ja jeg får prøve å riste det av meg, og fortsette å se.

    SvarSlett
  5. Trist, men ja, sier som de over, fullt forståelig at du da ikke ønsker å kjøpe akkurat den hesten.

    SvarSlett
  6. Takk, jeg kjøper eller skaffer meg ikke bekymringer

    SvarSlett