mandag 11. februar 2013

Spent

Jeg er spent, om noen timer drar jeg, denne gangen blir ikke PC med, har nok å drasse på.
Jeg har ingen anelse om hvor lenge jeg blir borte, om det blir en natt eller flere, alt kommer an på hestene.
Det er heldigvis bare 2 timer med tog, for så og ta drosje i ca 30 minutter.
Jeg har nemlig ikke bil og har funnet ut at jeg kan kjøre mye drosje for de pengene jeg sparer ved og ikke ha bil.
Det går ikke buss til dit jeg skal ellers så hadde jeg vel tatt det.
Jeg kommer vel til å bli støl som bare det siden det blir over en uke siden jeg har ridd, og nå skal jeg som sagt prøve 2 stykker.
Strikketøyet blir med, for det er jo begrenset hvor mange timer en kan ri i løpet av en dag.
Toget går rundt klokka 9 og jeg vil vel være framme sånn rundt klokka 12, så får jeg se om det blir ridetur i dag, jeg håper på det.

1 kommentar: