onsdag 20. februar 2013

Noen ganger er jeg tøffere enn toget

Det har jeg vært i det siste, med mail til forskjellige islandshestesentre osv.
Jeg  tenkte at OK sommeren i fjor var den beste jeg noen gang har hatt, det eneste minuset var at hyttene sto så nærme hverandre.
For noen dager siden så la jeg inn en mail på finn og et ønske om å leie hytte/småbruk med mulighet til å ha hest med.
Jeg har fått et par interessante svar, så det blir spennende å se hva jeg velger.
Det som er et must er å ha strøm, og mulighet til å vaske klær en gang i mellom.
Jeg ser ikke bor i fra at jeg reiser bort i 3 måneder i sommer med hest.

3 kommentarer:

  1. Håper det går i orden, det høres veldig digg ut :)

    SvarSlett
  2. Jeg synes du er tøff, og krysser fingre for, at det ordner seg med hus/hytte.

    SvarSlett
  3. Takk begge 2, det ser faktisk ut som det kanskje går i orden.
    Det ordner seg for snille jenter

    SvarSlett