tirsdag 26. februar 2013

Det kan bli en fin dag

Selv om natta ikke var av de beste så kan dagen allikevel bli bra, hvertfall deler av den.
I dag blir det "langtur" med hesten, for han er det kanskje ikke så langt det er kun 2 mil.
Når det gjelder meg selv så er det veldig langt. Jeg har ikke ridd så langt på veldig lenge, så gruer meg litt til smertene i skuldrene og ikke minst til stølheten i morgen.
Jeg prøver veldig å finne noe positivt å gjøre eller tenke på hver dag, men lett er det ikke når det er en annen på innsiden som mener at jeg ikke fortjener det.
Selv om den sinte er sint på meg så liker hun også dyr, det er vel noe alle delene i meg gjør.
Merkelig nok så er det en ting vi kan enes om at dyr er til å stole på.
I dag blir det tur med fart og jeg gleder meg til å kjenne hesten galopper oppover bakkene.
Det er et utrolig flott vintervær, litt kaldt, men det er bare å kle seg i varmt tøy.
Veldig mange har "riktig" vinter-ridetøy, men ikke jeg, hovedsaken er at jeg er varm og ikke hvordan jeg tar meg ut.
Noen fordeler skal man ha med å være godt voksen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar