tirsdag 19. februar 2013

Ny behandler, skeptisk

Det nærmer seg timen hos ny psykolog. Jeg tror jeg kommer til å spørre ut han for jeg gidder ikke å kaste bort tid hos en behandler som ikke kan noe om det jeg sliter med.
Dessverre så er det slik at det er få som er flinke med komplekse traumer, selv om de tror de er det.
De er jo psykologer må jeg vite og da kan de jo mer enn meg, eller kan de det.
Jeg lever med min historie hver dag 24/7 med mareritt, stemmer, trusler osv, det er kanskje jeg som vet noe om dette, ikke de som har lest om det.
Nei jeg skal ikke dømme han nord og ned før jeg har møtt han, men jeg akter ikke å kaste bort tiden på en behandler som mest sannsynlig ikke kan hjelpe meg.
Så han får en sjanse men ikke noe mer enn det, er han ung og uerfaren så bare sier jeg fra om at dette tviler jeg på er riktig for meg.

2 kommentarer:

  1. Det viktigste er hvertfall at du gir det en sjanse, for nå har du en ny mulighet. Så jeg krysser fingrene for deg :)

    SvarSlett
  2. Ja han skal få en sjanse kanskje også 2, men hvis ikke kjemien er der så er det ikke noe vits, eller hjelp

    SvarSlett