onsdag 6. februar 2013

I morgen er det dyrlegesjekk, og kanskje blir jeg hesteier

Jeg skulle ønske jeg hadde fått time før, men sånn er det ikke.
Det føles som en evighet og tankene flyr hva om osv.
Slik jeg har sett hesten så ser det ikke ut som det skulle være noe som skulle tilsi at han ikke går gjennom en helsekontroll.
Dagen i dag har jeg reist til Sverige for å få noen timer til å gå, fått kjøpt litt røyk og litt garn og mønster.
Jeg håper jeg klarer å strikke noe annet enn sokker og votter snart. 

4 kommentarer:

  1. Krysser fingre for, at helsekontrollen til hesten går bra i morgen:)
    Mer garn er innkjøpt her også i dag, og jeg kommer til å være på sokkestadiet en stund.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Takk, sokker er greit strikketøy, men akkurat nå hadde jeg lyst å strikke noe annet

    SvarSlett