torsdag 11. april 2013

Fortsatt ikke lest brevet

Psykologen leste følgebrevet hvor det stod at jeg hadde uttalerett og anledning til å komme med mere supplerende opplysninger
Jeg har fortsatt ikke lest innholdet i brevet, og kommer ikke til å gjøre det. Jeg orker ikke eller klarer ikke å skrive noe mer enn det jeg har gjort i egenerklæringen.
Det får bare gå, akkurat nå har jeg vel svært liten tro på at jeg får noe oppreisning, det var sikkert ikke ille nok.
Psykologen er fortsatt opptatt med denne kriseplanen, og min plan B fikk avslag fra overlegen fra helvete som jeg velger å kalle henne.
Det nye nå er at en annen overlege skal prøve å få til at hvis jeg trenger hjelp så skal jeg få komme på den avdelingen hvor jeg kjenner flere av personalet og hvor jeg er litt trygg.
Jeg tviler vel sterkt på at det skjer, men han kan jo gjerne prøve, noe må jo han ha og gjøre også.

2 kommentarer:

  1. Da håper hvertfall jeg at det vil gå gjennom hos den andre legen.
    Sender over masse gode vibber, og ønsker deg en fin kveld videre :)

    SvarSlett
  2. Jeg sa til psykologen at det blir kaos, for jeg har ingen tro på det han prøver og få til, men han skaper håp hos noen andre i meg, og jeg vet ikke hvor bra det er akkurat nå.

    SvarSlett