tirsdag 9. april 2013

Hvor blir det av brevet

Angsten for postkassa er stor om dagen, jeg venter på brev som bekrefter at saken min skal behandles i utvalget.
Det jeg vet er at jeg har en ukes svarfrist, så det brevet bør snart komme hvis saken skal behandles den 22/4.
Jeg blir vel ikke overasket hvis det blir utsatt eller forsinket enda mer.
Når man var barnevernets eiendom i 16.5 år så er det sikkert en del dokumenter som skal sees gjennom.
Jeg har sett mappa mi, men den sa meg ingenting, det var ingen halvårsrapporter fra barnehjemmet, kun brev om når jeg begynte å bli slem og umulig.
De dokumenterte selvfølgelig aldri sine straffemetoder, for det var jo god oppdragelse og oppdragelse behøver en ikke dokumentere.
Det var vel bare jeg som var et umulig barn, hvorfor var det ingen som ville vite.

1 kommentar:

  1. Fra et annet ståsted gjenkjenner jeg, når voksne gjemmer seg bak ulike straffemetoder, og kaller det oppdragelse av et vanskelig barn.
    Slik har nok desverre mye mishandling blitt holdt skjult eller oversett.
    Ønsker deg en god dag.

    SvarSlett