onsdag 10. april 2013

I dag kom det ene brevet

I dag lå brevet jeg ventet på, det betyr vel at saken blir behandlet den 22/4.
Jeg vet ikke for jeg har ikke turt å åpne det ennå, og jeg vet ikke om jeg klarer det heller.
Kanskje jeg skal ta det med til psykologen i morgen, men det vil ikke den sinte.
Jeg er glad at jeg kom meg ut på ridetur før jeg gikk i postkassa, for turen var kjempefin, og hesten blir bedre og bedre.
Kanskje han skjønner at jeg trenger at noen hører på meg, han gjorde hvertfall det i dag.
Men akkurat nå herjer det vilt på innsiden, og det er vanskelig og være her og nå.

2 kommentarer:

  1. Kanskje det er lurt å ta det med til psykologen. Da har du hvertfall noen der når du åpner det...
    Lykke til uansett.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg skal ta det med dit, det jeg vet for sikkert er at jeg orker ikke å skrive eller legge til noe mer i fht søknaden.

      Slett