torsdag 25. april 2013

Ny mail til ahus

I kveld har jeg forfattet en mail til direktøren for divisjon psykisk helse ahus.
Jeg fikk jo aldri noe på den jeg sendte i januar, denne gangen krever jeg å få et svar på at den i det minste er mottatt og lest.
Jeg tror vel ikke at utfallet vil bli noe anderledes enn det er altså at fødselsdato er viktigere enn pasienten.
Jeg må jo skjønne at de trenger regler og at de er der for en grunn.
Nå har jo jeg også mine grunner til å skrive den mailen.
Jeg mener jo faktisk at det er vanlig høflighet fra et foretak som ahus og svare eller i det minste bekrefte via mail eller brev at de har mottatt en mail.
Mulig at jeg er litt naiv som "forventer" noe sånt, for jeg er jo psykisk syk og sånne brev er vel bare et symptom på min lidelse.
Nå synes jo jeg at mangelen på svar sier noe om hvordan denne divisjonen ser på sine pasienter.
Uff nå fikk jeg visst enda et symptom

Jeg er nok alvorlig psyk, ja det er jeg jo, men ikke på den måten. Jeg bare nekter å bli krenket flere ganger.
Men det er vanlig høflighet for alle bedrifter og svare på klager som kundene har, og de fleste gjør det faktisk. men ikke ahus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar