lørdag 20. april 2013

Jeg ønsker meg en deleteknapp og en stoppknapp

En deleteknapp står veldig høyt på ønskelista akkurat nå.
En stoppknapp står også høyt på samme liste.
Det er rart så mange oppfinnelser som er funnet opp gjennom tidene, så har de ikke klart å finne en stoppknapp eller deleteknapp for den menneskelige hjernen.
Det er mye mareritt og tankekjør om dagen, og det gjør meg mer enn sliten.
Jeg vet at hvisomattedersomatte ikke er bra tanker, men hva hjelper vel det når den sinte delen hele tiden hamrer inne i hodet mitt, og hun har sin agenda.
Det og prøve å forhandle med den delen er ikke akkurat lett og prøve og motsi henne har jeg prøvd, det har jeg vel gitt opp for da blir det bare flere mareritt og antageligvis nye sår.
Alle sier at det var ikke min feil at jeg var et barn, og for å få slutt på en slik diskusjon så sier jeg ofte at ja fornuftenmessig sett så er jeg enig, men jeg er jo dessverre ikke det. Det er så lett og bare si det for å få slutt på en diskusjon, slik at jeg slipper unna den evige diskusjonen.
Følelsene mine er ikke der hvor jeg kan se det, og sier jeg at fornuftmessig sett så er jeg sååååååå ening så tror de vel at de har gjort jobben sin.

4 kommentarer:

  1. Det er ikke så mye fornuftig jeg har å skrive til deg som kan få slutt på tankekjøret ditt nå. Vil bare si at jeg tenker på deg og ønsker deg bedre dager. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, det er ikke så mye noen kan gjøre, og at noen ønsker meg bedre dager er ikke ille bare det, så igjen Tusen takk

      Slett
  2. Jeg kan godt forstå ønsket ditt om mulighet for å stoppe eller delete. Har lest de siste innleggene dine og skjønner at du har det tøft for tiden.
    Og ja, følelser og tanker er ikke samme sak, noen ganger kan det være helt atskilte verdener det der. Jeg gjenkjenner dette.

    Jeg sender deg varme tanker, akkurat nå kjennes ordene mine veldig utilstrekkelig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for svar, jeg tror det er mange som ønsker seg en eller 2 knapper.
      Følelser og tanker er ikke samme sak, det er bare så synd at så få skjønner akkurat det.
      Det at noen faktisk leser og tar seg tid til å formulere svar betyr faktisk en hel del så takk for at du bryr deg

      Slett