tirsdag 16. april 2013

Når nettene blir lange

De siste nettene har vært lange,og det gir ikke akkurat overskudd å våkne hver gang man er i ferd med å sovne.
I natt burde jeg sove for jeg har vært ute på en 4 timers ridetur med hesten, at jeg så ut som en skikkelig gammel kjerring når jeg gikk av fikk bare ridefølget mitt til å le, og jeg måtte le med selv om det gjorde vondt i hofter, knær og andre kroppsdeler.
Det er lenge siden jeg har vært ute på en så lang ridetur, men turen var fin og hesten oppførte seg nesten helt ekemplarisk, med andre ord jeg datt ikke av når han så hestespisende spøkelser.
Når snøen forsvinner så dukker det stadig opp nye ting som er "livsfarlige heste spisende spøkelser" Et eksempel på et slikt spøkelse er en stein på golfbanen som har en blåfarge og hver det er et tall på, den har jo ikke vært der i hele vinter. Jeg prøver og si at han må slutte å se på disse araberne for de har araberfluer i hodet
Jeg burde være sliten nok fysisk og trøtt nok til å kunne ligge i senga mer enn 1 time om gangen.
Døgnet blir veldig langt når nettene blir så lange, men jeg vet hvorfor, i det jeg er i ferd med å sovne så kommer det bilder fra fortiden og det er ingen hyggelige bilder
Akkurat det er kanskje ikke så rat siden det nærmer seg med storm skritt hvor saken skal behandles.

4 kommentarer:

  1. Jeg håper veldig at du får sove skikkelig. Sender deg rolige trøtte tanker. :)

    SvarSlett
  2. Fire timer ute til hest, det høres utrolig godt ut.
    Verre er det når man ikke får sove.
    Håper du får deg noen timers søvn i løpet av dagen:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det ble en litt impulsiv langtur, men godt var det.
      Akkurat nå er vel søvnen noe som glimrer med sitt fravær, men forhåpentligvis så kommer den tilbake

      Slett