søndag 20. januar 2013

3 valg

Jeg sitter og tenker litt på det, at jeg kanskje har 3 valg.
Jeg kan velge å gjøre det på min måte, eller jeg kan la den sinte få sin vilje.
Uansett hva jeg gjør om dagen så er det ikke bra nok, truslene er heftige.
Jeg har et valg til men det vil jeg ikke si så mye om akkurat nå, mest fordi jeg ikke helt vet om jeg klarer det.
Det jeg vet er at noen god hjelp det får jeg ikke så det har jeg slått i fra meg.
Det siste valget er det sunne valget, men jeg vet ikke om det er så lurt, jeg fikk jo veldige kraftige reaksjoner sist.
Det gjorde at jeg slo det helt fra meg, men når jeg sitter sånn en sen kveldstime og kjenner på hvor kaotisk det er på innsiden.
Det er en ting jeg vet at tar jeg det tredje valget så kan det bli litt roligere for alle, selv om jeg får høre at er en dårlig.................så jeg vet ikke.
Det jeg vet er at jeg ikke har så god tid.

3 kommentarer:

  1. Jeg håper veldig du tar det sunne valget. :)

    SvarSlett
  2. Tenk deg godt om uansett.

    SvarSlett
  3. Takk begge 2, valg er vanskelig, kanskje fordi det er så kaotisk på innsiden.

    SvarSlett