mandag 7. januar 2013

Hadde håpet

Jeg hadde et lite håp om at legen min var på jobb i dag, men det var han tydligvis ikke.
Det ble en natt uten søvn, men noen timer under pleddet på formidagen.
Dagen i dag har vært tøff, mye angst for at andre enn legen min skulle lese og kanskje handle uten å ringe meg først.
Det skjedde heldigvis ikke, det hadde gjort ting enda verre, for da hadde jeg mista tilliten til fastlegen min også, og akkurat nå er han den eneste innenfor helsevesenet jeg stoler litt på.
Jeg er så ambivalent til det og spørre om hjelp. Etter det som skjedde i høst, så føler jeg at hjelp er noe jeg ikke fortjener,så det å sende den ekonsultasjonen til legen min var en tøff kamp.
Jeg er fortsatt uten synlige sår, men innsiden har fått nye sår som ikke synes.

1 kommentar:

  1. Alle fortjener hjelp, og det er derfor leger og behandler er der, selv om det er vanskelig å tro det. Jeg synes det er beintøft å be om hjelp, så jeg kan forstå hvor vanskelig det må ha vært..
    Håper du hører fra han i morgen.

    SvarSlett