lørdag 5. januar 2013

Sendt ekonsultasjon

I dag har jeg sendt ekonsultasjon til fastlegen min.
Jeg har vært ærlig og sagt rett ut om hvordan jeg har det og om mine planer. Jeg har bedt om hjelp, samtidig er jeg livredd for den hjelpen.
Jeg har noen erfaringer fra det psykiske helsevesenet, noen har vært gode, mens andre igjen har vært utrolige dårlige og desverre så er det de dårlige som sitter igjen, det burde ha vært motsatt.
Jeg vet ikke hva jeg forventer, jeg har ingen aning om legen min er tilstede til uka.
For de som kanskje vil si eller tenke akkuteamet, ja det finnes visst, men det fungerer dårlig eller ikke i det hele tatt.
Telefonnummeret til akuttteamet finner jeg ikke det skal du visst lete godt og lenge etter. Jeg har prøvd akutteamet tidligere og det fungerte ikke i det hele tatt.
Jeg får være glad fastlegen min har den type internetttjeneste som han har. Det og ringe nå er noe jeg ikke klarer.
Jeg får bare bite tenna sammen litt til og satse på at jeg klarer og holde meg fast litt til.

2 kommentarer:

  1. Så flott at du faktisk har tatt kontakt! Vet hvor vanskelig det er å be om hjelp. Håper bare at utfallet blir positivt.

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg har tro på fastlegen, men ikke det psykiske helsevesenet.
    Jeg tror vel ikke at de kan eller vil gjøre noe annet enn brannslokking, og jeg trenger noe mer enn det.

    SvarSlett