mandag 28. januar 2013

I morgen

I morgen skal jeg se på hest, jeg både gruer og gleder meg.
Jeg vet fortsatt ikke om det er det rette å gjøre, men en liten del i meg vil så gjerne.
Nå vet jeg ikke om det er kjemi mellom meg og den eventuelle hesten jeg skal se på.
Føler jeg ikke kjemien eller hvis han tar opp mitt indre stress så er han ikke aktuell.
Fikk forresten et brev i dag angående henvisning til poliklinikken, jeg er visst såkalt rettighetspasient.
Det idiotiske er at det står at denne helsehjelpen er allerede igangsatt av akuttpsykiatrisk avdeling.
Jeg føler vel ikke at jeg har fått noe hjelp fra den kanten for å være ærlig.
Det blir vel en liten oppdatering i morgen på hvordan det blir med hest.

2 kommentarer:

  1. Lykke til med hestemøte:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk bare en liten time igjen nå. Jer er spent, nervøs osv, mest på om det er kjemi mellom hesten og meg

    SvarSlett