fredag 4. januar 2013

Skuldrene som ørevarmere

Det er slik det føles at skuldrene er langt oppover øra. Jeg er i helspenn ca 24/7, det medfører smerter i nakke og ikke minst skuldre.
Det som er bra da er at jeg slipper og ha på meg ørevarmere, for den jobben har jo skuldrene tatt på seg.
Det er vel teknisk sett helg, og det er bra det er litt sport på TV, for ut går jeg jo ikke. Det er jo meldt farlig glatt, og jeg hater å dette, eller jeg hater når jeg detter, for da har jeg mistet kontrollen. og det liker jeg ikke.
Jeg får ønske god helg til dere som leser, jeg ser av statistikken at det er noen, men hvem har jeg ikke helt kontroll på, de som ønsker det skal selvfølgelig få lov til å være anonyme.
Jeg har jo selv valgt å være anonym på bloggen, mest fordi jeg har et såpass sjeldent navn, at det ville ikke være vanskelig å spore meg opp.

1 kommentar:

  1. Kos deg sporten, å gå ute på glatt føre er risikosport...

    SvarSlett