tirsdag 24. september 2013

Andre time hos den nye terapeuten

Jeg var litt spent i dag, og det var han også.
Vi snakket litt om mailen jeg hadde sendt i etterkant av den første timen og tankene jeg hadde hatt.
Han er en merkelig skrue, ikke sitter han rolig heller, på en måte så er det greit bare han ikke kommer for nære.
Han bruker hele kroppen når han skal forklare forskjellige ting.
Dette er en helt annen tilnærmingsmåte enn jeg er vant til og det blir spennende å se om dette kan hjelpe.
Jeg har vel litt mer tro på det etter dagens time enn jeg hadde etter første time.
Det merkelige er at han føles ikke som en terapeut, men mer som en engasjert foreleser som brenner for faget sitt og han tåler spørsmål.
Det føles ut som jeg er på en helt ny vei og jeg aner ikke hvor den bringer meg.
Jeg har innsett at jeg må ta et skritt av gangen og noen ganger stoppe opp for å orientere meg litt i det nye terrenget og det er ikke like lett for en utålmodig sjel.

2 kommentarer:

  1. Synes dette høres spennende ut Løvetann, og jeg krysser fingre for deg.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det virker spennende, men det er en annen tilnærmingsmåte enn jeg er vant til.
      Jeg regner med at det tar tid å venne seg til den måten å jobbe på.
      Ønsker deg en fin dag

      Slett