fredag 20. september 2013

Sint når jeg leser om Øygardsaken

Det er ikke ofte jeg blir sint, men når jeg leser om denne saken så blir jeg det.
På nytt så blir han av sin forsvarer omtalt som offeret i denne saken.
Stakkars han, han har fått sosial angst og ikke være ute av huset sitt på 2 år.
 
Jeg tviler ikke på at han har fått en reaksjon, men han har ikke fått den reaksjonen jeg håpet han skulle få.
Han frasier seg all skyld, nå er det stakkars han.
Han har ingen forståelse for hva slags skader han har påført denne jenta, ved å dra henne gjennom 2 belastende rettsaker og nå prøver han å få strafferabatt pga mediadekningen fordi han var en profilert politiker.
Hvem hva det som ga intervjuer i starten av saken, det var ikke jenta, det var Øygard.
Hvem var det som lot seg intervjue utenfor retten, jo det var Øygard
Hvem var det som tok med journalister til hytta?, hvem var det som lot seg intervjue hjemme i sin  egen stue, jo det var Øygard
Hvem var det som brukte og bruker media til å prosedere saken sin, det var ikke jenta, det var og er Øygard.
Jeg blir rett og slett FORBANNA
Nei det er hele tiden stakkars han, han har mista "alt" og i tillegg fått angst, nei jeg synes ikke synd på Øygard, og ja jeg håper at den angsten han snakker om er reel, noe jeg tviler sterkt på.
Det han har anst for er kanskje det og bli satt i fengsel, der hjelper det ikke å være ordfører så lenge du er dømt for overgrep, og det vet kanskje også han.


4 kommentarer:

  1. Jeg har gjort meg lignende tanker.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det tror jeg vi er mange som har gjort
      Ønsker deg en fin dag

      Slett
  2. Den "sosiale angsten" hans er veldig selektiv. Han tar jo ikke fem øre for å stille opp i aviser og i hjemme hos-reportasjer.

    Jeg synes ikke det minste synd på han. Dette har han stelt i stand selv.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den angsten virker selektiv, og jeg synes ikke synd på han.
      Ønsker deg en fin dag

      Slett