søndag 15. september 2013

Ta deg sammen



Ta deg sammen

Ta deg sammen, for ingen vil egentlig vite hva som skjedde
Ta deg sammen og gjem dine sår, for sårene er for stygge til at noen vil være deg nær.
Ta deg sammen og skjul dine tårer, for ingen vil skjønne hvorfor du gråter
Ta deg sammen og skjul din sorg, for ingen vil skjønne hvorfor du sørger
Ta deg sammen og skjul ditt sinne, for ingen vil skjønne hvorfor du er sint
Ta deg sammen og skjul alle spor etter barndommens mareritt, for ingen vil skjønne at noen kan være så onde
Ta deg sammen så tror alle at det går bra, for ingen vil skjønne at du går i stykker innenfra og ut.
Ta deg sammen og skjul din lengsel etter døden, for ingen vil skjønne hvorfor du ønsker å dø.

Skrevet 14/9 2013

4 kommentarer:

  1. Leser og sender deg varme tanker og en stor klem -

    SvarSlett
  2. Forstår opplevelsen, men er mer usikker på konklusjonene. Min erfaring er at det finnes noen som vil høre og forstå. I det minste litt, og innimellom. Det er ikke alltid så lett å finne dem, men det betyr ikke at de ikke finnes likevel.

    Ha en fin søndag.:)

    Bjørn

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for svar Bjørn, ja jeg kan skjønne at du er usikker på konklusjonene i denne teksten.
      Dette er hva en del i meg hele tiden får høre av en annen del av meg.
      Lett og forståelig nei overhodet ikke.
      Ja heldigvis har jeg noen som skjønner og som faktisk prøver å forstå, bare så synd de bor så langt unna.
      En fin søndag til deg også

      Slett