mandag 30. september 2013

Gårsdagen og dagen i dag

Gårsdagen ble bra tross en del tankekjør før jeg kom meg ut.
Treningen sammen med de andre ble både morsom og utfordrende, vi fikk til en del og ha mye igjen å jobbe med.
I dag skulle jeg ut på ridetur sammen med en annen dame, og spørsmålet er jo alltid hvor skal vi ri.
Jeg fikk spørsmålet om vi ikke kunne ri inn mot Mariholtet.
Det er et sted jeg har holdt meg unna med den nye hesten fordi han reagerer på store kjøretøy, og for å komme ditt må vi på en vei som det kjører mange lastebiler.
Etter en meget kort tenkepause sa jeg ja, og angsten fløy til himmels, jeg var ærlig på at jeg synes dette var litt skummelt.
Jeg har heldigvis en hest som ikke tar over min indre uro, og lastebiler var i dag ikke skumle i det hele tatt.
De kjørte hensynsfullt både mot og forbi oss, så det ble en positiv opplevelse.
Jeg er tilhenger av og gi positiv tilbakemelding så jeg fant fram mail-adressen til dette stedet og sendte en mail med takk til sjåfører som kjører hensynsfullt.
Det hyggelige var at jeg fikk en tilbakemelding om at den var mottatt og hengt opp i vekta der sjåførene henter lassene sine.
Dagen i dag har vært fin, og jeg gleder meg faktisk til treningen på onsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar