onsdag 11. september 2013

Litt i sjokk

Valget er over og jeg er ikke fornøyd med hvordan det ble.
Dagene går og hva går de til? det er ikke så mye jeg gjør, gjemmer meg for verden og for meg selv.
I går kom jeg meg ut på en liten skogstur med hesten, så han fikk klatret litt.
I dag må jeg en tur ut for å handle litt, i morgen har jeg avtalt en lengre ridetur med en fra stallen.
Jeg burde ha ryddet leiligheten for der er det snart like mye kaos som det er i topplokket, og der er det kaos.
Jeg vegrer meg nok litt for å begynne å rydde for jeg er redd for at jeg ikke klarer å holde min egen avtale, selv om det bare er en avtale med meg selv så er den viktig å holde.
Mens jeg satt og skrev så fikk jeg en sms fra hun som virkelig har stått på leita, sendt mailer osv.
Det gjorde at jeg sendte en mail til en traume-behandler og  at jeg er i sjokk det må jeg innrømme.
Jeg fikk svar i dag og har fått tilbud om time neste torsdag.
Ja jeg har takket ja, både fordi jeg føler at jeg skylder de som har stått på siden "intervensjonen" i sommer og kanskje fordi jeg kan få en sjanse til å leve og ikke bare overleve.
Den sinte er sint nå for dette er ikke hva vi ble enige om, men ja jeg vil leve hvis det er håp om å få det bedre.
Jeg har selvfølgelig mine tanker om dette, og kanskje ikke så veldig stor tro på at denne terapeuten kan hjelpe, men jeg skal gi det en reel sjanse

5 kommentarer:

  1. Jeg krysser fingrene for dette -

    SvarSlett
  2. Tusen takk begge 2, det har og kommer nok til å være kaotisk fram til den timen.

    SvarSlett
  3. Valget, nei jeg ble ikke videre fornøyd over resultatet, og lurer på hvordan endel ting blir fremover.

    Krysser fingre for deg, ang. den nye terapeuten.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Bibbi jeg skal hvertfall gi han en real sjanse.

      Slett