søndag 22. september 2013

En bra dag

I dag har vært en for meg en bra dag.
En bra dag betyr for meg en dag med hest.
Det er rart så lett det er å hilse på andre når en sitter på ryggen på en hest, det kommer kanskje av at de fleste ser hesten og ikke rytteren.
Det er ikke alle er like begeistret for hest som undertegnede, men folk flest er høflige og hilser tilbake.
Hun som lærte meg å ri ga meg noen viktige kjøreregler i forhold til det å være rytter.
Du hilser på alle, og du skritter alltid forbi gående, andre hester, hunder osv.
Dessverre er det ikke alle som gjør det og når det er så mange hester på er forholdsvis lite geografisk område, så hender det at det blir gnisninger.
Jeg har vært heldig og ikke møtt på sure folk når jeg er ute til hest, stort sett hilser folk tilbake.
I dag red vi inn til en hytte som har servering av kaffe og vafler på søndager.
Et lite bilde av verdens beste terapeut

4 kommentarer:

  1. Den terapeuten ser bare god ut :-)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Han er bare god, og gjør meg bare godt.
      Skal snart ut og børste litt på han.

      Slett
  2. Virker veldig kjekt dette. Jeg red mye en periode i min ungdom, men nå går det mest i bil.:)

    Bjørn

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja dette er for meg terapi, ikke bare det å ri, men rett og slett være sammen med hesten min.
      Bil har jeg faktisk ikke, men en elektrisk sykkel

      Slett