mandag 16. september 2013

I tenkeboksen

Så er mandagen gått, og tja hva har jeg fått til i dag?
Så og si ingenting, fikk sendt en mail til han jeg skal til på torsdag for å få gateadressen.
Leiligheten ser ikke ut, det er mildt sagt rotete.
Jeg tror jeg vegrer meg for å rydde av en helt spesiell grunn.
Når jeg har en dato så pleier jeg og rydde og shine leiligheten slik at det ikke skal bli kaos for de som skal tømme den etter meg.
Akkurat nå er jeg vel kanskje redd for at jeg skal gjennomføre på datoen, at jeg ikke skal gi denne behandleren en sjanse.
Helt ærlig så har jeg vel ikke så stor tro på at denne personen kan hjelpe meg, men jeg har sagt både til meg selv og andre at han skal få en reel sjanse.
Jeg kan vel si at det er kaos på innsiden og det ser ikke ut til å gi seg med det første.
Den eneste måten jeg kan unnslippe dette kaoset på  er og holde meg til den opprinnelige planen.
Akkurat nå er jeg i tenkeboksen på hva jeg kommer til å gjøre.

2 kommentarer:

  1. Jeg vet noe om, at det koster mye å gå til enda en behandler, når man sitter med dårlige erfaringer.
    Selv har jeg en pause når det gjelder mitt søk etter en behandler, men jeg tror de gode hjelperne finnes, selv om det er som å lete etter en nål i en høystakk.
    Håper inderlig du gir vedkommende en sjanse. Det kan jo være den du leter etter.

    Varm klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for svar Bibbi, ja det koster, kanskje mer enn mennesker rundt meg aner.
      Jeg tror også at det finnes gode behandlere der ute, men det er det å finne dem.
      Den nye skal få en sjanse, men jeg er ikke så veldig optimistisk.

      Slett