torsdag 19. september 2013

Møte med den nye terapeuten

I dag har jeg hatt mitt første møte med den nye terapeuten.
Jeg vet ikke helt hva jeg skal synes, så han får noen nye sjanser til.
Det som var bra var at han skjønte hva hesten min betyr for meg, men allikevel så er ikke magefølelsen så veldig god.
Nei han var ikke redd for historien min, men han virket heller ikke så interessert i den, og mailen jeg sendte, tror jeg bare han har skumlest..
Fordelen er at han ikke er dømmende, men jeg sitter igjen med følelsen at historien ikke er så viktig.
Jeg kan være enig i at her og nå er viktig, men for å få til det så må jeg også lære meg og akseptere det som skjedde, og jeg er ikke så sikker på metoden hans
Nei jeg skal ikke dømme han nord og ned, men jeg tror jeg trenger en mellomting av han og noe annet.
Jeg er visst kravstor

2 kommentarer:

  1. Jeg synes ikke du er kravstor. Vil heller si, at du er deg bevisst hva DU trenger.

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Bibbi, jeg har sendt en mail til han og får se hva og hvordan han svarer på den.
      Ønsker deg en fin dag

      Slett