tirsdag 24. september 2013

En spesiell dag på flere måter

I dag er det 1 år siden Billi døde.
Billi var min første hest og var en hest som lærte meg utrolig mye, på den korte tiden vi fikk sammen, 4 år var alt vi fikk.
Han hadde sine fobier, men i løpet av den tiden vi hadde sammen så lærte vi hverandre å kjenne på godt og vondt.
Ja jeg har en ny hest og han er utrolig snill og flott, men det er noe spesielt med den første.
I dag var dagen jeg hadde bestemt meg for å avslutte livet, men jeg har utsatt den datoen.
Det og prøve på nytt er skummelt,men jeg prøver igjen,og våge å håpe er enda mer skummelt, så det tør jeg ikke ennå.
I dag har jeg min andre time hos den nye behandleren og er litt spent på hvordan han reagerte på mailen jeg sendte.
Det er noen timer til jeg skal dit, så det blir vel litt heste-terapi først for å prøve og holde både sorg og kaos på avstand.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar